Ny som medlem

Gör så här!

1. Se till att du meddelat vilken mailadress du vill få information. Svara till taby@moderaterna.se med namn och adress.

2. För att komma på våra möten ska du anmäla dig till ovanstående mailadress, eller den person som står som ansvarig för mötet. Det framgår i varje kallelse eller inbjudan vem du kontaktar.

3. Om du är intresserad av ett speciellt område eller fråga, kan du ta kontakt med vår Ordförande Carl-Henrik Svensson, eller läsa på vår hemsida vem som handhar dessa frågor. Vi har särskilda referensgrupper inom olika områden, där det är fria diskussioner och högt i tak.

4. För att få en överblick över hur organisationen i Täby ser ut, kan du läsa mer på www.taby.se/kommun-och-politik/

1. Det finns också uppdrag inom rättsväsendet, såsom Nämndemannaskap i Tingsrätt, Förvaltningsrätt och Hovrätt. Många medlemmar är endast intresserade av ett sådant uppdrag. Skicka ett mail till taby@moderaterna.se och skriv Nämndeman som ämne, så lägger vi till dig på intresselistan. För att bli godkänd måste Belastningsregistret vara utan anmärkning.

6. Följ oss gärna på Facebook ” Vi som är aktiva i Täbymoderaterna”

1. Du kanske hellre vill vara passiv medlem och stödja oss. Varmt Välkommen!

Vi hälsar dig välkommen och hoppas att du ska trivas hos oss!

Moderata samlingspartiet i Täby

Byängsvägen 3